måndag 18 oktober 2010

Julswap

Jag undrar om du vill vara med på en ...
jul-swap.

Man är några stycken och alla gör x antal inchisar av ett motiv som passar till julen.
En inchies är ett motiv på 2.54 x 2.54 cm (alltså 1 inch)
 T.ex fem personer gör fem inchies motiv var och sedan skickar man dem till mig och jag delar upp så att alla får en inchies från alla fem.
Sedan kan man som jag göra en tavla av dem. Är en kul grej!
(På baksidan av min tavla har jag skrivit vilka som är med på min påskswap.)
Ju fler man är desto fler inchies kan man få. Vore kul om vi fick ihop 8 personer som ville göra en julswap. 
Om du vill vara med, meddela mig innan oktober månad är slut.
Jag hör av mig när jag vet hur många som blir med och sedan gör du dina inchies och lämnar/skickar dem till mig.
Så när jag fått alla inchies senast den 30 oktober så skickar jag ut de andras inchies till dig. Inklusive din egen.

2 kommentarer:

Fia sa...

Jaaaa! Jag vill vara med! Äntligen en svensk inchie-swap! Är det fritt fram att mixa material och tekniker?

Anonym sa...

Ja det är kul man får mixa så mycket man vill bara den är om julen du kan lämna en länk till dig så jag kan nå dig om info
MVH Scrapamy